130 LİRA ALTI KABANLAR

30 Aralık

Tekrardan Merhabalaar:))
Yazıyı bir kaç gün önce yazdim ancak simdi vakit bulabildim paylaşmaya.. Başlamadan önce bi kaç gün içinde senei devriye yapmamın şerefine çekiliş düzenleyeceğim.Valla arkadaşlarıma gösterdim bizde katılabiliyor muyuz ? Dediler:) Umarım sizin de zevkinize yakın şeylerdir... Takipte kalmayı unutmayıınn!



Bazen niye hep yüksek fiyatlı şeyler paylaşıyorsun diye yorum almıyor değilim :) Yani başta ben olmak üzere kimsenin dolabı Chanel'lerle,Burberry'lerle,Gucci'lerle,Louis Vuitton'la bezili değil,ama her marka birbirini taklit ederek yapıyor çoğu ürünü taklit demeyelim de o sene ne popülerse ne modaysa aynı şeyi kullanıyolar diyelim ki fırfırlı gömlek o sene revaçta biri koluna koyuyor biri ön tarafına yani aslında muadili bulmak çokda zor değil Türkiye'de en pahalı marka dediğimiz şeyler bile dünya devlerinden esinlenme.. O yüzden beni maddeci biri olarak tanımanızı istemem umarım açıklayabilmişimdir kendimi:)

Eveet gelirsek asıl konumuza bugün uygun fiyatlı kabanlardan gitmek istiyorum bi kaç yazı önce de kabanları paylaştım ancak sadece renk konusunda yardımcı olmaya çalıştım şimdi ise avmlerde,sitelerde vakit harcamadan bi tıkla alabileceğiniz uygun fiyatlı kabanlar önermek istiyorum..

Lc Waikiki,De Facto,Trendyol demeyeceğizzz hepsini didik didik inceleyeceğiz..


Arkadaşlar vallaha da alın size muadil ☺en son yazım olan Olivia'nın Banana Republic için seçtiklerini okuyanlar bu kabanı nerden hatırladım diyecekler bi kaç fark var onun rengi daha koyu cepleri yan değil dik..Banana Republic fiyatı;999,95 Bu Kaban koton markalı fiyatı ise ;99,99tl 
900lira fiyat farkı sizce değer mi siz düşünün ? :)
İki renk seçeneği ;




Bilmiyorum ama kaban diyince ve uygun fiyatlı alacaksam Koton'u gerçekten severek tercih ediyorum.Çünkü hem çeşit çok hemde model olarak sevdiğim tarzlar var tamam aman aman sıcacık tutmasada kumaş olarak kalitesiz de değiller.Yani daha yeni yeni kumaşları anlayan biri olarak kumaşları ince yapılı değil.Ben yaklaşık olarak 3-4 sene olması gerekiyor kotondan bir kaban aldım ve herkes soğuk tutar dedi ama diğer kabanlarımdan pekde bi farkı yoktu hatta diktirdiğim bi kabandan daha sıcak tuttu diyebilirim.Ucuz arıyoruz diye sizi üşütücek değilim:))



Ben tercihen uzun kaban kullanıyorum ancak seveni kadar da sevmeyeni de var ki ortalamanın altındaki boylar diz veya diz altında kaban kullanmaları onları olduğundan daha kısa gösterecektir.Trençkot görünümünde kabanları seviyorsanız kaçırmayın derim.Bu arada ısıtmaz diye düşünenler için bu kaban %30 yünmüş çünkü burdan çok ince gibi duruyor sayfada fotoğrafı yakınlaştırdığınız da daha net görebilirsiniz.İki renk seçeneği ve metalik düğme detayı 129,99tl'lik fiyatıyla sevenlerini bekliyorMarkası:Koton







Son olarak iki Koton markasına ait kabanıda inceleyip bu markaya son vercem. Çünkü işbirliği falan yaptığıma ben bile inancam artık:))


Haki yeşilini çok seviyorsunuz değil mi? Bende öyle.Sitede zeytin yeşili denmiş ama bence haki yeşili..Eğer değilse de yeşilin hangi tonuysa bayıldım! Yün kaban burdan bile ısıttı.Aslında önü açık bir model olduğu için modelin gizli cepli ve kemerli olmasını tercih ederdim önde bir düğme olmadığı için biraz sıkıntı verebilir.Kabanı çok sevip önü açık olmasına takıldıysanız terzide bir adet ortasına ilik actırtıp düğme dikip kullanabilirsiniz.Markası Koton Fiyatı:129,99 












Son Koton markası olarak,Kırmızı sevenler için kabanlarda açık tonlar bu sene oldukça revaçta demiştik bi kaç yazı önce.Aslına bakarsanız çok patlak bir kırmızı değil yumuşak bir rengi var,aynı şekilde biraz patlak saks mavisi sevenlerde diğer rengini tercih edebilirler.Fiyatı;129,99tl
Gizli düğme ve gizli cep detaylı bu kabana sahip olmak istiyorsanız;tık tık tık














Kısa şişme mont sevenler için LCW'nın birbirinden fazla renk seçeneği olan bu ürününü tercih edebilirler.Kabanları ele aldığım yazıda sarı tonlarını çok sevdiğimi ve bunun yüzünden zamanında fazlasıyla dalga geçildiğini söylemiştim.Seven olur sevmeyen olur ama gene de sarı renkli şişme montu paylaşacağım:))Tabii sevmiyorsanız 9 adet renk tercihi var










Uygun fiyatlı ve şık bir kaban arıyorsanız tercih bu olmalı ! Kemer detayı ve rengi ile abartıdan uzak sade bir görüntü sunuyor bizlere.Marka stilin önüne geçmemeli,yüksek markalar içinde normal fiyatlı markalar içinde geçerli bu söylediğim..Belki bazen çoğumuz LCW diye burun kıvırıyor olabiliriz buna bende dahil ama bugün bu tabuyu yıkabiliriz.Fiyatı ise ;89,95. 100tl'nin altında alınabileceklerden belkide en iyileri yorumlarınızı merak ediyorum bu kabanla ilgili çünkü ben baya beğendim:)








Bu sene kürk detaylı yaka ve manşet kabanlar/montlar fazlasıyla gözde. Bu parka da  kürk detaylı manşetlerin sokak stiline uyarlanmış hali.Sokak tarzından vazgeçemeyenler için son iki bedeni kalmış koşun koşun alın.Markası De Facto Fiyatı: 119tl İnsan hayret ediyor valla.





SOON 42 Bedeni kalmış valla bunu yayınladığım anda da kalmış olur inşallah:) Şişme mont severler için buda bir başka tercih 
Fiyatı: 119 tl





Sıradaki kaban ise tesettürlü arkadaşlarıma gelsin,Eteğinizin üstüne kombinleyebileceğiniz yakası kürk detaylı bu kaban 4 renk seçeneği ile stiline yakın olanları bekliyor.Fiyatı;69,90 tl





Suni kürkten vazgeçemeyenler şüphesiz kışı en çok sevenler ve kışı sıcacık geçirenler sizsiniz:)) Başkaların da gördüğümde beğendiğim ama kendime yakıştıramadığım bu suni kürkleri seveni çok seviyor sevmeyeni baya sevmiyor heralde! Sizler için bu pembe tatlı mı tatlı peluş kürkü uygun fiyatlı olarak önerebilirim.
Fiyatı:99tl 
Öyle pembe şeyler giyinmem ama kürkümden de vazgeçemem diyenler için.TRENDYOLMILLA markalı ve 89,99 tl fiyatı iki renk opsiyonu ile kürk aşıklarının dolabına girmek için sabırsızlanıyor. SİYAHI BEĞENDİYSEN



Ahh Mango kabanları.. Oversize formlu ama çok pahalı olanlarıı diye hayıflanırken karşıma çıkan bu yünlü Mango markalı kabanın fiyatı 99 tl evet bende şaşkınım ama beraberce didik didik edip bulduk bu başarı hepimizin:)















Umarım aklınıza ve stilinize uygun kabanları paylaşabilmişimdir.Siz hangisini beğendiniz? Yorum bırakırsanız sevinirim.. Okuduğunuz için teşekkür ederim :) 








Bunları da Beğenebilirsiniz

2 yorum

  1. Hepsi birbirinden güzel miş :) Ama şuanda elimdekileri kullanmaya yöneldiğim için bakmakla yetiniyim ben :) En iyisi :)

    YanıtlaSil