Pazartesi Kombini

30 Ocak

Herkese yeniden merhabalar!
Kuaförde sıra beklerken fotoğraflarını hazır ettiğim yazıyı yayınlayayım dedim.. Şuan kiminiz işte kiminiz okulda kiminiz dışarıya çıkmak için hazırlanıyor. Benim gün itibariyle okulum başladığı için "sıkıcı bir pazartesi günü" diyebilirim ama bugünü eğlendirmek bizim elimiz de bende günüme renk katsın diye kırmızı kabanımı çektim üstüme🤗
Bakalım bu pazartesi günü başka neleri tercih edebiliriz ?

Soft renklerin gücünü kullanalım bugün! Oversize formlu bebe mavisi tonlarında bu kaban içinize bu senenin bize 80lerden yadigarı olan fırfırlı kazagınızla ve en doğru seçim ispanyol paça pantolonunuzla kombininiz hazır :)

Bu sene fazlaca gördüğümüz 60ların başından günümüze dejenere olarak gelen bu plise eteği üstünüze çiçek desenli kazakla deneyin derim ben ! Pliseli eteğiniz yoksa hemen satın alın çünkü üstüne ne giyerseniz giyin hiç bir şey sırıtmıyor. Üstünüze de siyah kabanınızı geçirin ve renklerden çekinmeyin bu kombine yeşil çanta gitmez demeyin. Bence gitti sizce ? Çanta demişken.. artık çanta tutmanın da modası var nasıl mı ? Bu zincir saplı çantalarımızın zincirini artık elimize doluyoruz ve böyle kullanıyoruz:)

Ne demiştik renkleri kullanmada çekinme beyaz ve krem tonlarını birleştir. Bu kış günü de bi farklılık yap :)

Sık sık böyle kombin önerileri yazıları paylaşmayı düşünüyorum umarım sizde beğenmişsinizdir.. En sevdiğiniz kombin hangisi oldu? Yorum bırakmayı unutmayın ❤

Bunları da Beğenebilirsiniz

23 yorum

  1. Krem rengi kombini kullanmayı düşünüyorum güzel fikir ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eminim çok yakışacaktır, teşekkür ederim 😘💕

      Sil
  2. merhabaaa, hoşgeldin aramızaaaa :)

    blogger semti ne kayıt olmuş muydun, yazıların otomatik olarak yayınlansın diye.
    blogger gazetemiz e de üye olsanaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalaar :) hoşbuldum🤗
      Evet blogger semtine üyeyim aa onu bilmiyordum tamadır bilgilendirme için teşekkür ederim☺☺

      Sil
  3. peki, face hesabın var mıııı :)

    YanıtlaSil
  4. instana geldim. bendeki üyelerin tümü blogçu bak ordan herkese gidebilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Face hesabım yok tamam hemen bakıyoruum😇😇

      Sil
    2. blogun için aç bir face hesabı bak face de blogçular birlikteyiz gruplarda yazıların çıkar işte daha çok arkadaşımıza ulaşırsın kiii :) twit varsa da gel bak blogumda var yanda hesaplarım işte :)

      Sil
    3. Önerilerin için çok teşekkür ederim 😇😇

      Sil
  5. Merhabalar.. Bana daha çok üçüncü kombin hitap ettiği için onu daha çok beğendim ama hepsi birbirinden güzell.:)

    YanıtlaSil
  6. Ve ben de iade-i ziyarete geldim. Biraz geç kaldım ama bazı çalışmalarım var, o nedenle bu saatlere sarkıyorum. Demek bir senedir rastlaşmamışız. Sayenizde tanışmış olduk. Ben yaşıma başıma bakmadan üçüncü kombin diyorum. Ama diğerleri de güzel. Yeniden görüşmek üzere sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kibarsınız hiç problem değil hoşgelmişsiniz.Şu sıralar daha aktifim o yüzden önceden karşılaşmamış olabiliriz:) Olsun giyinmenin yaşı yoktur,içinizden nasıl geliyorsa:))

      Sil
  7. Kuaförde sıra beklemek.. :))

    YanıtlaSil
  8. Yok mu o kuaför sıraları😑
    Hepsi de çok güzel emeğine sağlık 💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah gerçekten öyle ömrümüzden ömür alıyor:)
      Beğenmenize çok sevindimm

      Sil