MİM&ISIM HIKAYESİ|DAVET

04 Şubat

Herkese Merhabalar!

Ilk Mim heyecanı yaşıyorum şuanda:) buraya başlayalı yaklaşık bir yıl oldu ancak biraz benim hatamdan kaynaklı sizlerle iletişime geçemedim ve burdaki blog arkadaşlarını yeni yeni tanima fırsatı buldum. Oncelik olarak da Simli Nane'ciğime😍 kısa zaman olsada samimiyetiyle benim için burdaki en özel insanlardan biri oldu.. Beni bu Mim'e davet ettiğin içinde ayriyetten teşekkür ederim💜 

Ismimim hikayesine gelirsek; aslında aklımda 4 sene öncesinde bile bir blog hesabı açma düşüncesi vardı. Bazı şeylerden dolayı rafa kaldırmıştım ancak o zaman da şimdi de blogumda nelere yer vereceğimi ne yazacağımı biliyordum.. Spontene gelişti birazda ismim; kullanici adı kısmına her şeyi yaziyorum, yazıyorum.. olmuyordu :) en son dedim Farklı bir şey olsun vee son olarak bu çıktı. Çok sevdiğim söylenemez ama üreticilik sınırım bu kadarmış:) 
Bende bu Mim'e başta
Yeşimle Her Telden
FATOFOTOFAN
Soslu Badem
Isim hikayelerini merak edip Mim'e davet ettiğim kişiler:)

Son olarak "deep" önerisiyle bir facebook sayfasi açtım fakat pek anlayamadım. Blogger arkadaşlarıma sesleniyorum:) ne yapmam gerektiğini(blogla ilgili) altta kutucuğa yazarsanız sevinirim😍

Bunları da Beğenebilirsiniz

19 yorum

  1. hikaye güzel ivit. :) face sayfası açtın dur benim face sayfama üye olsana. ordan sonra devamını anlatcam, face den anlatırım hatta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inan hiç face kullanmadım bir şeylere tıkladım ama anlamadıım:))

      Sil
  2. bir saniye, face adın ne bulayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/Farkl%C4%B1-Olmak-%C4%B0%C3%A7in-623603004506735/
      Face sayfam bu :)

      Sil
  3. Ay canımcım cicimcim onlar Ne güzel iltifatlar öyle!!💜💜 Karşımdaki (o sen oluyorsun:D) insan bu kadar şeker olunca ben de tutamadım kendimi💖 Şimdiden çoook sevdim seni 💜💜💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seniii simliciğimm😘😘😘

      Sil
  4. Gayet de guzel bir blog ismin var bencee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim,cidden:)💕

      Sil
  5. Biz isminden aşırı hoşlaşıyoruz, seni ciddi anlamda farklılaştırıyor :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kizkardeşler ❤❤❤

      Sil
  6. İsmin harika bayıldım ve özellikle farklı olmak için arama yaprıklarında senin blog çıkacak ve trafiğin artacak.Facebook sayfasına gelince ben yardımcı olurum gerçi benimde beğeni sayımdüşük daha 2.900 larda bir türlü 3000 olamadı deli olacağım.Facebook sayfamın adı fatofotofan benim resmim var profilde beklerim.Senin sayfayada geliyor ve mimi zevkle cevaplıyorum teşekkür ederim :)Sağlıcakla kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ismi beğenmene çok sevindim 🙈 face ile ilgilide hemen dönüyorum.. isim hikayeni merakla bekliyorum ❤

      Sil
  7. canım mim için çok teşekkürler , en kısa zamanda yapacağım... sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. Davete icabet gerek...Bugüne yetiştiririm ...

    YanıtlaSil
  9. dur, face deki bütün gruplarımıza kaydoldun muydu seeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda iki gruba üyeyim sadece :)) hemen geliyorum sayfana 🤗

      Sil
  10. baksana şimdi bu mimi yaptım blogumdaaa. bi dee, bu haftasonu bikaç mim daha yapcam. şimdiden mimlisin :)

    YanıtlaSil